tirsdag 14. september 2010

Garasjesalg

For de av dere som bor i Bergen og er glad i gamle ting og tang finnes det en koselig gammel dame i Fyllingsdalen som har en liten butikk i garasjen sin. Hun pleier å være på antikkmessen, men tar ellers imot besøk ved forhåndsavtale. Fram til jul holder hun åpent annenhver torsdag.












Jeg skulle først og fremst bare følge min søster da hun leter etter et bord, men endte selvfølgelig opp med noen småting jeg og....:)

Oj, nå først, lenge etter at jeg laget dette innlegget, oppdaget jeg min sønn på det øverste bildet. Han prøver å angripe en reiseveske.... Jaja, han får heller være med denne gangen...:)

10 kommentarer:

  1. Ha ha, der er han ja:) Så fine bilder du tok hos damen vår! Kjenner at jeg ble så inspirert av litt shopping at vi snart må dra tilbake:) Den skjenken roper på meg...

    SvarSlett
  2. ååååååååå dette har jeg jo ikke visst noe om! Låvli! Tror dette kan være stedet å ta opplæring på Lobelia-mannen innen brukt. Nå gleder jeg meg til å se hva du kjøpte da :-)

    Happy Tuesday!

    klem W

    SvarSlett
  3. Takk for tipset!
    Kan du legge ut adressen eller et telefonnummer, eller synes damen det er dumt? Hvordan er prisene hos henne?

    Dette er et sted for Citronpiken og meg, skjønner du:-)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder!!:) Dit må vi virkelig ta turen! Er jo så glad i slike ting vi også!:)

    SvarSlett
  5. Sønnen gjør seg fint der på gulvet, som en liten alv som romsterer med sin altfor store koffert :) Liker det jeg, bevegelse i bildene. Forøvrig ser det ut som om jeg kunne flyttet inn i den garasjen imorgen!

    SvarSlett
  6. Så mye flott det var samlet på en plass, skulle ønske jeg bodde nærmere! :) Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Ønsker deg en fin kveld! :)

    SvarSlett
  7. Åh så herlig...der skulle en ha vøri:)
    kos dge
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  8. Åh ! Så synd att det ligger så långt borta . Ser mysigt ut ! Kramar Susanne ♥

    SvarSlett