søndag 29. august 2010

Litt fra gangen

Vi holder som nevnt tidligere på å bygge ut huset. I den forbindelse kommer gangen til å bli en del større, noe vi virkelig trenger, for den er ikke stor... Så dermed tok jeg noen bilder for å kunne sammenligne før- og etter bilder, når det en gang blir ferdig.




Dette speilet har en veldig fin patina..




Dessverre må den fine "svingtrappen" min tas ned og byttes ut med en rett. Vi prøvde i det lengste å beholde den gamle, men da fikk vi ikke så stor plass som vi trenger i andre etasje, så dermed er det ingen vei utenom... Vinduer er for øyeblikket plastret igjen.







Bildet ved trappen er et gammelt stortingsbilde, der min oldefar er avbildet.




I går fant jeg den ene av disse koffertene i en antikkbutikk. Jeg har jo en make fra før, men jeg har tenkt å ha en av dem på rommet til minste gutten i huset. I mens ligger de oppå dette gamle skapet i gangen...


5 kommentarer:

  1. Åh, dette var gøy å se!! :) Det var jo fint :) Gleder meg til å se mer!! Er så gøy å finne gamle kofferter!! Morsomt med bildet av oldefaren din:) Speilet var heeelt nydelig! Hvor har du kjøpt det? Er det hagen deres som dere renoverer? Vi har nettopp lagt ut noen hagebilder, sjekk det ut, så kanskje du får litt inspirasjon;) Hadde vært veldig koselig..

    Stor klem:)

    SvarSlett
  2. :) dødsfint alt! Trist med trappen men det nye inngangspartiet kommer nok til å bli fantastisk! klem, H

    SvarSlett
  3. Er dette før-bildene??? Nei, det kan det vel ikke være. Ble litt usikker nå. Det er jo bare sååå fint!

    SvarSlett
  4. Se her ja!!! Wow! Vakkert vakkert vakkert!
    Elsker trappen din, bordet, speilet, stolen, skapet og de fantastiske Madicken koffertene!
    Elsker!

    SvarSlett