mandag 23. august 2010

Gamle trehus

På dette fine tunet ligger butikken Gamle Trehus.



Det er et bygningsforetak som kjøper og selger historiske bygningsdeler fra 1720 til 1950.




Her finnes hundresvis av gamle dører, vinduer og alt mulig annet man trenger hvis man skal restaurere et gammelt hus. Bildene inne er dessverre litt uklare...









Vi var her for å finne vinduer og dører til huset vårt. Dessverre var det ingen som passet, dvs. de som passet var dessverre litt dyre. Men jeg fant heldigvis noen andre skatter som jeg skal vise imorgen.

4 kommentarer:

  1. Her vil jeg også dra! Ser ut som et skattkammers!

    SvarSlett
  2. Der har vi vært! Sant det er fantastisk der? :) Vi var så heldige å finne noe der:) I dag har vi lagt ut et innlegg om en av våre største skatter.. Gjerne ta en titt:)

    Gleder oss til å se hva du har kjøpt:)

    SvarSlett
  3. åååååå der skulle jeg ha vært !!! masse skatter :)

    SvarSlett
  4. Det er et utrolig koselig sted som er drevet av entusiaster! En opplevelse verdt å oppsøke! selv om de var litt dyre:) Jeg kjøpte meg et dørhåndtak da jeg var der.

    SvarSlett