onsdag 1. juni 2011

Storfint besøk

I går var det en fotograf hos oss og tok bilder for et interiørblad.
Jeg var først veldig i stuss på om jeg skulle si ja siden huset vårt overhodet ikke er ferdig. Men da de mente at det gikk helt fint å ta bilder slik det er nå, sa jeg at de kunne komme, men på eget ansvar...:)
Jeg er fortsatt litt usikker på om det var en god idé, man vil jo helst vise frem huset sitt når det er helt ferdig og alt er slik man ønsker det, men vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste..
Her kommer en haug med bilder fra minstemann sitt rom. Nederst kan man skimte litt av fotografen:)














 

6 kommentarer:

  1. Love love love :-))))))
    Skjønner ikke ka du stresset med!!!! Alt er perfekt!!!
    Sees vi på lørdagen da kanskje.
    Hiv og hoi i finværet :-)

    Klem W

    SvarSlett
  2. Å, jeg elsker barnerommet!! Skikkelig koselig og gjennomført! Ekstra gøy siden vi akkurat har fått tak i en sånn skuvseng som lillemann skal få bruke etterhvert :)

    martii.blogg.no

    SvarSlett
  3. Lekkert! Så stas med fotografer på besøk :) Gleder meg til å se resultatet.
    God langhelg :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder!! Gleder meg til å se reportasjen:)))Ha en flott helg! Klem Tone

    SvarSlett
  5. så spennende med fotograf på besøk, da!
    Moro!!

    Barnerommet er jo like vakkert og gjennomført som resten av huset. nydelig!

    SvarSlett
  6. Så gøy! Ikke rart de ville komme på besøk; gutterommet er jo helt nydelig! Håper vi får se resultatet!
    Ha en strålende helg :o)

    Mona

    SvarSlett