fredag 3. desember 2010

Fliser

Disse flisene har ligget på lager en stund nå i påvente av å bli lagt både i gangen og på det nye gjestetoalettet.
Hvis ikke jeg husker helt helt feil heter de botticino, det er marmorfliser og ligger egentlig litt over vårt budsjett, men så var vi så heldige å finne de på 70% salg..:)




De største flisene er til gangen og er litt store synes jeg, men alternativet ville vært å ta en flistype som blir litt liten, så dermed ble det den størrelsen... Det blir nervepirrende å se det ferdige resultatet, men jeg krysser fingrene for at det blir fint:)
Resten av flisene er til gulvet og dusjnisjen på badet. Jeg håper virkelig de får lagt flisene på ganggulvet i løpet av de neste to ukene, slik at vi kan flytte inn, for nå nærmer julen seg med stormskritt..

5 kommentarer:

  1. Så spennende! ♥
    Ser flott ut ,)
    Nyt av herlige dager og ha en fantastisk flott ny uke ;)
    Klem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ja, spennende er det med nybygg/restaurering av gammelt, men det er sant som du sier at nå nærmer julen seg med stormskritt.... Håper dere blir ferdige med trapp, fliser og alt som gjenstår. Håper virkelig du blir fornøyd med flisene, dere var jo så heldige og fikk flotte fliser på salg, så det blir nok kjempebra. Her bor vi fremdeles på en byggeplass, og det er ikke så mye som minner om at det er julekvelden om en to ukers tid. Spennende om vi kommer i mål, men det må vi da bare få til. Lykke, lykke til dere også. :-)
    KLem Trine

    SvarSlett
  3. Jaaaaaaa! Nervepirrende og glede i magen. Det blir dødsfint!!! Nå må dere bare jobbe på.. Julen er her snart. Lykke lykke til! Håper alt går etter planen.
    Klem!

    SvarSlett
  4. Ha ha ha ha ha...jeg ler meg ihjel! Men jeg tar jo som et kompliment at du drømmer om meg da...ha ha ha ha......tidig! Ja, du e sjuk du!! :-))
    Kanskje vi så så forundret ut ettersom vi også bor i et hus der det ser helt for j**** ut! Kanskje vi rett og slett følte oss som hjemme...ha ha ha ha.
    Spennende med fremgangen i heimen deres - gleder meg til å se mer :-))

    God klem
    W

    SvarSlett
  5. Heisann, Uff jeg misunner dere ikke oppi byggeprosessen, men tenk når det er ferdig da!!! LYKKE!!!! :-) Det blir sikkert DØDSFINT!
    Vi selger sånne kjeder/lenker. Kjempefine og praktiske - året rundt :-)
    Viften er RÅSTILIG! Selger de også :-) Fin julegave å ønske seg fra mannen da. Du har nok HELT SIKKERT fortjent den! :-)

    Ha en herlig kveld.
    Klem W

    SvarSlett